Geçmiş Zaman Bazı Sıfatların Çekimleri

Tarih: 04:59 Kategori: , Yorum: Yorum Yap


Bazı Sıfatlar
Sözlük biçimi
Nazik
Resmi
좋다
İyi
좋았어요
좋았습니다
나쁘다
Kötü
나빴어요
나빴습니다
덥다
Sıcak
더웠어요
더웠습니다
따뜻하다
Ilık
따뜻했어요
따뜻했습니다
춥다
Soğuk
추웠어요
추웠습니다
바쁘다
Meşgul
바빴어요
바빴습니다
많다
Çok
많았어요
많았습니다
적다
Az
적었어요
적었습니다
크다
Büyük
컸어요
컸습니다
작다
Küçük
작았아요
작았습니다
비싸다
Pahalı
비쌌아요
비쌌습니다
싸다
Ucuz
쌌아요
쌌습니다
맛있다
Lezzetli
맛있었어요
맛있었습니다
맛없다
Tatsız
맛없었어요
맛없었습니다
재미있다
Eğlenceli/komik
재미있었어요
재미있었습니다
재미없다
Eğlenceli değil
재미없었어요
재미없었습니다
즐겁다
Mutlu/hoşnut
즐거웠어요
즐거웠습니다
심심하다
Sıkıcı/sıkılmak
심심했어요
심심했습니다
미안하다
Üzgün
미안했어요
미안했습니다
고맙다
Müteşekkür
고마웠어요
고마웠습니다
예쁘다
Hoş
예뻤어요
예뻤습니다
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder